دریچه بازدید شیرفلکه با قفل زیمنسی

دریچه بازدید شیرفلکه با قفل زیمنسی

دریچه بازدید شیرفلکه با قفل زیمنسی

دریچه بازدید شیرفلکه با قفل زیمنسی برای مکان هایی که می توانند به شیرآلات و تجهیزات دسترسی داشته باشند یا به آنها نیاز دارند بسیار مفید است. بدون محدودیت ابعادی و شکلی ساخته شده است. با توجه به محل نصب و شکل خاص محل مورد نظر، حق ساخت دارد.

به طور کلی مکان هایی در ساختمان ها وجود دارد که باید به صورت فوری یا در صورت نیاز از آنها بازدید کرد. برای این منظور در زیر این قسمت ها، دریچه بازدید به عنوان دریچه بازرسی بازدید کننده در نظر گرفته می شود.

به این ترتیب رسیدن به این نقاط بسیار ساده و راحت امکان پذیر خواهد بود. این دریچه ها با حضور در محل نصب دریچه ها و همچنین بخش هایی از بالابرهای ساختمان، دسترسی آسان به سیستم های انتقال و تجهیزات را در حین تعمیر، سرویس یا بازرسی فراهم می کنند.

کاربرد دریچه بازدید شیرفلکه با قفل زیمنسی

این دریچه ها در انواع چفت (کابینت) و سرانگشتی با قفل زیمنس آلومینیومی با روکش فر قابل طراحی و تولید می باشد. بیشترین کاربرد این دریچه بازدید در تاسیسات مکانیکی و الکتریکی ساختمان می باشد. به عنوان مثال، ساخت دسترسی در بخش تاسیسات مکانیکی، شامل ساخت کلیه ورودی ها برای تمیز کردن فاضلاب، رایزر فاضلاب، دریچه های قطع، تجهیزات نصب شده برای کنترل فن کویل یا داکت فن کویل.

دریچه بازدید شیرفلکه با قفل زیمنسیاز مدل های قابل تولید دریچه های بازدید تاسیسات میتوان به مدل مکش دار آن نیز اشاره کرد، در این مدل دریچه بازدید با قرار دادن شیار های 9 و 18 سانتی میتوان جریان هوا میان محیط داخلی و محیط بیرونی محل نصب دریچه بازدید برقرار کرد.

دریچه های دسترسی و بازدید همچنین امکان دسترسی به تاسیسات الکتریکی از جمله دسترسی و بررسی تمامی وینچ های برقی، FF، تلفن، آنتن ها و سیستم های اعلام حریق، تابلوهای برق، جعبه های اتصال و جعبه های کنترل، شبکه های کامپیوتری و سیستم های تلفن را فراهم می کنند و در داخل ساختمان استفاده می شوند.

توضیحات :

  • محل نصب بر روی سقف ، سقف کاذب ، و دیوار
  • قابلیت ساخت از ورق آلومینیوم ، گالوانیزه ، واستنلس استیل
  • دسترسی آسان به شیر آلات ساختمان
  • ساخت در دو نوع چفتی و یا قفل دار که این دریچه از نوع قفل زیمنسی می باشد.

هزینه دریچه بازدید شیرفلکه با قفل زیمنسی

یکی از سازه هایی که ارتباط مستقیمی با قیمت تمام شده دریچه بازدید دارد، نوع دریچه است. مثال: هر چه هزینه مواد اولیه مصرفی در تولید دریچه بازدید بیشتر باشد، قیمت و هزینه ساخت دریچه بازدید بیشتر خواهد بود.

اگر ویژگی های دریچه بازدید مورد نیاز برای ساختمان خود را مشخص نکنید، دریچه بازدید داخلی ممکن است برای محل نصب مناسب نباشد و بلااستفاده بماند. در این صورت فقط هزینه های اضافی از شما دریافت می شود.

دریچه بازدید شیرفلکه با قفل زیمنسی

ویژگی های دریچه بازدید شیرفلکه با قفل زیمنسی

  • قابلیت نصب بر روی کلیه سقف ها و دیوارها
  • نصب آسان و سریع
  • سهولت و سرعت در نصب
  • قابلیت ساخت در انواع سایز ها
  • صرفه جویی در فضا و طراحی زیبا
  • قابلیت رنگ آمیزی در رنگ های مختلف و منطبق با محیط
  • رنگ آمیزی دریچه ها به صورت کوره ای الکترو استاتیک

دریچه بازدید شیرفلکه با قفل زیمنسیشرکت الوفلاشینگ یکی از شرکت های معتبر و با سابقه در این زمینه و سازنده انواع دریچه بازدید و دسترسی میباشد. با توجه به نوسان قیمت مواد اولیه امکان عرضه قیمت ها بصورت آنلاین وجود ندارد. لطفا برای آگاهی از قیمت دریچه بازدید با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دریچه بازدید می توانید با کارشناسان ما در گروه الوفلاشینگ در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه درباره ماتماس با ما
برای دریافت مشاوره پیام دهید