دریچه سقفی چهار طرفه

دریچه سقفی چهار طرفه

دریچه سقفی چهار طرفه

دریچه سقفی چهار طرفه همانطور که از نامش پیداست قابلیت پخش هوا در چهار جهت را دارد. این دریچه ها حق دارند هوا را در جهت مخالف توزیع کنند. این مدل از دریچه در مکان هایی مانند راهرو که نیاز به گردش هوا در چهار جهت مخالف و از یک واحد دارد، انتخاب بسیار مناسبی است.

کلاف آلومینیومی عریض برای سقف مستطیلی سقفی از نوع شیاردار است که می‌توان آن را روی سقف‌هایی با ارتفاع تا ۴ متر استفاده کرد. این دریچه برای هدایت هوا از یک طرف به چهار طرف با زاویه 180 درجه (معمولی) یا 90 درجه (زاویه) به داخل سیستم ورودی هوا استفاده می شود.

دریچه سقفی چهار طرفهاین نوع دریچه سقفی درجه یک در دو مدل کلاف عریض و کلاف باز و در ابعاد مختلف عرضه و تولید می شود. تنها دو تفاوت بین این دو مدل وجود دارد، تنها تفاوت این است که فقط در چارچوب آنها وجود دارد. دهانه های با نیمرخ پهن در انحصار ابعاد هستند، زیرا دریچه سقف باید 7 سانتی متر بزرگتر از ابعاد پشت دهانه باشد.

همچنین کانال متصل به پشت دریچه باید 2 سانتی متر بالاتر از سطح سطح ختم شود. بنابراین برای رفع محدودیت های فوق می توان از دریچه های کلاف باز استفاده کرد.

کاربرد دریچه سقفی چهار طرفه

دریچه سقفی چهار طرفه یکی از پرکاربردترین دریچه ها می باشد. این نوع دریچه هوا به دلیل ساختار متقارن خود، هوا را در تمام جهات تنظیم می کند. کاربرد این دریچه این است که از دریچه سقفی چهار طرفه می توان برای هواگیری هم در جهت دمش و هم در جهت ورودی هوا استفاده کرد. معمولا این دریچه هنگام استفاده برای هواگیری نیازی به دمپر هوا ندارد.

دریچه سقفی چهار طرفه به راحتی روی سقف نصب می شود و به راحتی نصب می شود و همچنین می توان آن را در محل تایل های سقف کاذب قرار داد و نصب کرد. دریچه سقفی چهار طرفه باید توسط یک جعبه صفحه یا تاج به خط هوای اصلی متصل شود.

دریچه سقفی چهار طرفهدریچه های سقفی چهار طرفه اغلب در مکان هایی استفاده می شود که حجم زیادی از هوا با نویز و افت فشار متوسط ​​مورد نیاز است. زمانی که نیاز به تهویه لایه لایه سقف دارید، چنین دریچه هایی گزینه بسیار خوبی هستند.

موارد استفاده دریچه سقفی چهار طرفه

دریچه سقفی چهار طرفه در مکان ها و مکان های مختلف قابل استفاده است. از جمله این مکان ها می توان به پشت بام ساختمان های مختلف تجاری، دفاتر مدرن، هتل ها و سایت های صنعتی اشاره کرد. این دریچه ها را می توان در سقف هایی با ارتفاع کمتر از 5 متر استفاده کرد.

دریچه های سقفی چهار طرفه را می توان برای هوای خروجی و در برخی موارد برای هوای برگشتی و خروجی استفاده کرد. از این دریچه ها می توان برای تهویه مطبوع برای سرمایش و گرمایش استفاده کرد.

دریچه سقفی چهار طرفهویژگی های دریچه سقفی چهار طرفه

  • مناسب جهت ساختمان های تجاری، اداری و منازل لوکس
  • مناسب برای ارتفاع سقف تا چهار متر
  • افت فشار متوسط
  • امکان نصب  انواع دمپر برای کنترل هوادهی
  • قابلیت نصب در سقف و تایل سقف کاذب
  • قابلیت ساخت در مدل های مختلف از آلومینیوم اکسترود شده مقاوم در برابر خوردگی
  • تولید در رنگ های مختلف سفید ، کرم ، استخوانی ، قهوه ای ، طوسی و …. با توجه به نیاز مشتریان
  • دارای پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک
  • قابلیت ساخت در ابعاد مربعی و مستطیلی بر حسب نیاز و سفارش

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دریچه تنظیم هوا می توانید با کارشناسان ما در گروه الوفلاشینگ در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه درباره ماتماس با ما
برای دریافت مشاوره پیام دهید