دریچه خطی 30 درجه

دریچه خطی 30 درجه

دریچه خطی 30 درجه

دریچه خطی 30 درجه در 2 نوع مختلف

1- یک طرفه
2- دو طرفه

تولید می شود. کاربرد یک طرفه بیشتر در جلوی دیوار یا سقف در کنار دیوار کناری و نوع دو طرفه آن در سقف دور از دیوارهای جانبی استفاده می شود.

این مدل دریچه هوا در مدل یک طرفه روی دیوار کناری تا 5 متر مناسب است و برای حفظ عرض دریچه باید بیشتر از ارتفاع آن باشد. باید توجه داشته باشیم که پره های این دریچه هوا ثابت هستند و حق حرکت دادن این تیغه برای تنظیم پرتاب هوا در جهات مختلف وجود ندارد. در برخی موارد از این نوع دریچه در سیستم مجرای هوای برگشت نیز استفاده می شود.

دریچه های خطی تولید شده در گروه صنعتی الوفلاشینگ در انواع ابعاد قاب و شکل پروفیل تیغه ای برای پوشش انواع سلایق و نیازهای آیرودینامیکی مشتریان گرامی از مرغوب ترین پروفیل های پارچه آلومینیومی اکسترود شده با پوشش کوره الکترواستاتیک تولید می شوند. دریچه های تنظیم هوا در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید دریچه خطی 30 درجه

دریچه خطی 30 درجهمی‌توانیم از آن برای دریچه خطی برای تخلیه یا جذب هوای دیوار، سقف و حتی گوشه‌های دیوار استفاده کنیم. با توجه به ثابت بودن تیغه های این دریچه ها، در مواردی که طول مورد نیاز دریچه حداکثر طول قابل تولید باشد، حق تولید طول بلند و همچنین به صورت لحیم کاری و دو لحیم کاری با هم وجود دارد. و نیم متر).

با استفاده از این قابلیت ها می توان انواع نیازهای معماری را برطرف کرد. لازم به ذکر است که انتخاب ارتفاع کمتر نسبت به طول دریچه خطی به زیبایی بصری می افزاید.

دریچه خطی 30درجه چیست؟

دریچه خطی 30 درجه همانطور که از نامش پیداست با تغییر زاویه جهت حرکت هوا به میزان 30 درجه از هوا عبور می کند. این مدل از دریچه های خطی دارای سطح مفید مناسب و افت فشار کم می باشد. بسته به شکل تیغه مورد استفاده در دریچه خطی 30 درجه ، می توان مدل های مختلفی مانند دریچه های خطی دو طرفه 30 درجه را تولید کرد.

دریچه خطی 30 درجه الوفلاشینگ

 

دریچه خطی 30 درجهدریچه خطی 30 درجه دو طرفه معمولاً بر روی عرشه در سقف های دور از دیوارهای جانبی استفاده می شود. همچنین این مدل دریچه برای برگشت هوای سقفی و یا نصب داخل دریچه بازدید فن کویل به دلیل دید ضعیف داخل دریچه مناسب می باشد. علاوه بر این، با ترکیب های مختلف ردیف های عمودی و افقی این تیغه ها، الگوهای توزیع متفاوتی مانند سه طرفه ، چهار طرفه و….

کاربرد این شکل از دریچه را می توان در فضاهایی که با تغییر زاویه 30 درجه شیر نیاز به طول پرتاب طولانی دارد، از جمله فضاهایی که طول پرتاب مورد نیاز نصف ارتفاع سقف است، نام برد. لازم به ذکر است در صورت نیاز می توان تیغه های این مدل را از دریچه های خطی مونتاژ کرد و به صورت عمودی راند.

رنگ پیش فرض این دریچه ها یک پوشش پودری الکترواستاتیک سفید (RAL 9016) است. در صورت درخواست امکان اعمال رنگ های دیگر، رول رنگی مربوطه در آگهی وجود دارد. لازم به ذکر است که امکان ارائه دریچه به صورت اسید شویی و بدون پوشش رنگی به مشتری می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دریچه تنظیم هوا می توانید با کارشناسان ما در گروه الوفلاشینگ در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه درباره ماتماس با ما
برای دریافت مشاوره پیام دهید