دریچه فن کویل

دریچه فن کویل

دریچه فن کویل

دریچه فن کویل دریچه ای است که برای دسترسی آسان، بازرسی، تعمیر و بازرسی دستگاه فن کویل استفاده می شود. دریچه زیر فن کویل از مواد مختلفی از جمله آلومینیوم، آهن، چوب (MDF)، فولاد و پلاستیک ساخته شده است.

دریچه زیر فن کویل آلومینیومی

دریچه زیر فن کویل آلومینیومی ساده :

دریچه های زیر فن کویل های ساده آلومینیومی را می توان برای بررسی فن کویل هایی استفاده کرد که فقط هوای برگشتی را از کانال ها و کانال ها را از محیط تامین می کنند.

این نوع دریچه زیر فن کویل شیار و شکافی برای ورود هوا به داخل اتاق ندارد و فقط از فریم دریچه و درب آلومینیومی بدون شیار و سوراخ تشکیل شده است.

دریچه فن کویل ساده یا دریچه بازدید فن کویل دو مدل مختلف دارد: مدل لولایی قفل زیمنس و مدل وزن دار.

در دریچه زیر فن کویل ساده، درب سوپاپ از طریق لوله باز و بسته می شود و قفل آن تعبیه می شود و به مصرف کننده امکان بازرسی دستگاه را می دهد.

حال در مدل وزن دار درب دریچه از روی چهارچوب دریچه کاشی شده و پس از بازدید از دستگاه مجددا در جای خود ثابت می شود. سوراخ زیر فن کویل ساده هم با استفاده از یک پیچ از عرض فریم و هم با پیچ مخفی قابل نصب است.

ضخامت کلی صفحه این دریچه زیر فن کویل ساده یک میلی متر است اما اگر ابعاد دریچه زیر فن کویل بزرگتر از حد معمول باشد می توان از صفحه ضخیم تری استفاده کرد.

دریچه فن کویلفریم دریچه زیر فن کویل ساده در دو سایز ۳ و ۵ سانتیمتری ساخته می شود.

دریچه زیر فن کویل ساده را می توان با رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشاند و این مزیت را دارد که حق انتخاب رنگ با توجه به کارفرما و با توجه به محیط داده می شود.

دریچه زیر فن کویل آلومینیومی گریل دار ۹ و ۱۸ سانتیمتری :

این دریچه زمانی در زیر فن کویل استفاده می شود که هوای مورد نیاز برای برگشت دستگاه فن کویل از طریق درب دریچه زیر فن کویل تامین شود.

دریچه هواکش مشبک در طراحی و ساخت شباهت زیادی به دریچه فن کویل ساده دارد و به فن کویل برمی گردد.

مقدار و محل گریل ها به میزان هوای مورد نیاز بستگی دارد. فریم این مدل دریچه همانند دریچه زیر فن کویل ساده در سایزهای 3 و 5 سانتی متری است و به صورت پیچ و پیچ مخفی در قسمت جلو نصب می شود.

خرید دریچه فن کویل

دریچه فن کویلدرب زیر پنکه گریل فن نیز به صورت وزنه و لولا ساخته شده و با رنگ کوره ای الکترواستاتیک با کد رنگ دلخواه مشتری روکش شده است.

دریچه زیر فن کویل خطی یک یا دو طرفه

این دریچه بیشتر برای دستگاه هایی که برای مکش هوا از داخل بدنه درب نیاز به بازدید از دریچه دارند کاربرد دارد. برای تناسب با مدل دریچه (اگر مدل خطی باشد) از دریچه فن کویل خطی استفاده می شود.

هنگامی که یک دریچه خطی روی بدنه درب زیر فن کویل به صورت آلیاژی از صفحات آلومینیومی نصب می شود، به آن دریچه فن کویل خطی یا دریچه بازدید مجزا می گویند.

دریچه فن کویلاین دریچه خطی اجازه می دهد تا هوا از محیط به داخل محفظه فن کویل جریان یابد. می توانیم پشت دریچه ​​زیر فن کویل خطی تزئین کنیم تا به عنوان فیلتر عمل کند و از ورود و خروج حشرات و انتقال گرد و غبار جلوگیری کند.

دریچه زیر فن کویل خطی با رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشیده شده است و هم با یک مرده مخفی و هم با پیچ از عرض فریم ثابت می شود. دریچه زیر فن کویل خطی به دو شکل لولایی و وزنی ساخته می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دریچه تنظیم هوا می توانید با کارشناسان ما در گروه الوفلاشینگ در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه درباره ماتماس با ما
برای دریافت مشاوره پیام دهید