ورق پانچ دار

ورق پانچ دار

ورق سوراخ دار یا ورق پانچ دار (فلز سوراخ دار) یک ورق سوراخ دار آهنی مشکی است که به صورت دستی یا مکانیکی توسط دستگاه CNC در طرح ها و اشکال مختلف تولید می شود.

برای تولید ورق های سوراخ دار در بازار شادآباد تهران، مواد اولیه از قبیل فولاد ضد زنگ، فولاد روکش سرد و گرم، گالوانیزه، آلومینیوم، مس، تیتانیوم و… در ادامه در مورد ویژگی ها و کاربردهای ورق آهن سوراخ دار بیشتر صحبت خواهیم کرد.

استفاده از ورق های سوراخ دار یا پانچ دار به حدود 150 سال پیش و اواخر قرن 19 برمی گردد. این محصول برای اولین بار امروزه توسط کارگران زغال سنگ که به صورت دستی سوراخ هایی در صفحه فلزی ایجاد می کردند مورد استفاده قرار گرفت.

خرید ورق پانچ دار

ورق پانچ دار این مرحله اولین جرقه را برای تولید ورق های سوراخ دار صنعتی با سوراخ های منظم داد. روش های مدرن پانچ صفحه شامل استفاده از ماشین آلات است. تجهیزات متداول مورد استفاده در حفاری فلز شامل قرقره های دوار سوراخ دار، پرس پانچ و پانچ های لیزری است.

امروزه استفاده از این نوع تابلوها افزایش چشمگیری داشته است به طوری که این نوع تابلو در مناطق شهری بسیار به چشم می خورد. استفاده از پنل های مشبک به عنوان حفاظ نیز بسیار پرطرفدار است، زیرا علاوه بر تامین امنیت، زیبایی مطلوبی به فضا نیز می بخشد. از این نوع در بسیاری از مغازه ها و خیابان ها استفاده می شود.

کاربرد ورق پانچ دار در صنایع

معماری

از کاربردهای معماری و سازه ای ورق های سوراخ دار می توان به پانل های حصار ساختمانی، پرده های ونیز، نماهای تزئینی ساختمان، ستون های فلزی، آلاچیق ها و … اشاره کرد.

صنعت غذایی و نوشیدنی

از ورقه های سوراخ دار فلزی می توان در ساخت کندوهای صنعتی، خشک کردن میوه ها و دانه های مغذی، پرورش ماهی، ساخت سیلوها، ماشین آلات سورتینگ یا جداکننده بر اساس اندازه، مایعات الک، قالب پنیر، سینی های پخت و پز و … استفاده کرد.

قیمت ورق پانچ دار

ورق پانچ دارصنایع پتروشیمی و انرژی

فیلترها، سانتریفیوژها، خشک کن ها، صفحات تخلیه، قفس های معدن، تصفیه زغال سنگ و … از جمله کاربردهای این محصول در صنایع شیمیایی است.

ساخت و ساز و عمران

عایق صوتی سقف های کاذب، پنل های صوتی، ساخت پله های فلزی زیبا، دستگیره های پله، دیوارهای امنیتی، محل فرود موقت فرودگاه ها و … از جمله کاربردهای پنل های سوراخ دار می باشد.

از دیگر کاربردهای تخته مته می توان به حفاظت از برج برق، کشاورزی، حفاظت از اماکن ورزشی، فرهنگی و ورزشی، ساخت قطعات لوازم خانگی و غیره اشاره کرد. همچنین مطالعات نشان داده است که استفاده از پانل های سوراخ دار در نمای ساختمان می تواند مصرف انرژی را بین 29 تا 70 درصد کاهش دهد.

سفارش ورق پانچ دار

ورق پانچ دارویژگی ها و مزایای استفاده از ورق پانچ دار

  • تنوع اشکال مورد استفاده برای سفارش
  • استحکام بسیار بالا نسبت به وزن
  • اقتصادی و مقرون به صرفه
  • تطبیق پذیر با انواع مختلفی از کاربرد
  • جذابیت زیبا شناختی و عملکردی
  • ایمنی بالا
  • انعطاف مناسب و برش آسان ورق

الوفلاشینگ با نزدیک به 3 دهه فعالیت در حوزه ی آهن آلات من جمله خرید و فروش ورق رنگی به دنبال رضایت مندی و جلب اعتماد شما مصرف کنندگان می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه درباره ماتماس با ما
برای دریافت مشاوره پیام دهید