رنگ کوره ای الکترواستاتیک

رنگ کوره ای الکترواستاتیک

رنگ کوره ای الکترواستاتیک

رنگ کوره ای چیست و به چند دسته تقسیم می شود؟
رنگ کوره ای به دو دسته تقسیم بندی میشود.

1. مایعی

2. پودری

رنگ کوره ای مایع چیست؟

رنگ به حالت مایع بوده و به صورت کمپرس شده و یا پیستوله و بر روی سطحی که در نظر هست پاشیده خواهد شد
و در پایان با حرارت دادن با وسیله کوره پخته خواهد شد.

هر رنگ پایه دما و زمان خاصی برای پخته شدن دارد تا نتیجه مطلوب از آن حاصل شود. به طور کلی رنگ هایی با پایه روشن، دمای پایین باشد و زمان بیشتری برای پخته کامل را دارد.

قیمت رنگ کوره ای الکترواستاتیک

رنگ کوره ای الکترواستاتیک
رنگ هایی با پایه ی تیره دمای بالا و زمان کمتری را برای حرارت دیدن و آماده شدن لازم دارند. باید تفهیم کنیم که فقط در زمانی میتوانیم بهترین عملکرد را از این کوره بگیریم که با نظر و توصیه تولید کننده رنگ، دما و زمان را اعمال کنیم.

رنگ کوره ای پودری چیست؟

رنگِ کوره ای، پودری به صورت پودری با پوششی مناسب نیز ساخته می‌شود و در دمای مشخص و با استفاده از ابزارهای خاص، بعد از اینکه رنگ به سطح بدنه خودرو و یا وسیله مورد نظر پاشیده شد، حرارت داده خواهد شد، تا رنگ کوره ای با مقاومت بالا ، هماهنگی فوثی شکل بگیرد، دما و زمان در رنگ کوره ای پودری فرق میکند.

و تقریبا زمان در آنها بین ۱۰ تا ۱۸ دقیقه و دما بین ۱۸۵ تا ۲۳۰ درجه سانتیگراد متغیر است.

برای رنگ های روشن برای اینکه از زردی رنگ خودداری شود، دمای این کوره را پایین بیائریم و افزایش زمان به کوره بدهیم.
در رنگ‌های تیره نیز، از دمای و حرارت بالا و زمان پایین استفاده می‌کنند. رنگِ کوره ای پودری بهترین گزینه برای رنگ آمیزی در صنایع فلزی به شمار می رود.

مزایای رنگ کوره ای الکترواستاتیک

  • رنگ کوره ای الکترواستاتیک قابلیت تمیز شدن آسانی را دارد.
  • رنگ های کوره ای در مقابل رخنه گرد و غبار و لکه های ناشی از روغن و چربی مقاومت بالایی دارد و چنانچه سطوح فلزی رنگ شده، آلوده شوند، به راحتی با یک پارچه مرطوب تمیز می شود.
  • وسایل رنگ شده با رنگِ کوره ای سطوح یکنواخت و غیر متغیر دارند و این ویژگی باعث می شود که سرعت در برابر نفوذ باکتری و ویروس ها و موجودات ذره بینی مقاوم باشد.
  • نتیجه رنگ آمیزی با رنگ کوره ای الکترواستاتیک، ظرافت بالا، زمان کوتاه برای خشک شدن و ایجاد یک سطح صاف و بی عیب و نقص خواهد بود.

خرید رنگ کوره ای الکترواستاتیک

رنگ کوره ای الکترواستاتیکموارد استفاده از رنگ های کوره ای :

  •  برجسته سازی روی درب های ساختمانی
  • رنگ آمیزی مبلمان فلزی
  • بدنه خودرو
  • لوازم خانگی
  • رنگ آمیزی پروفیل های آهنی
  • انواع اکسسوری های فلزی
  • تخت های بیمارستان

سفارش رنگ کوره ای الکترواستاتیک

رنگ کوره ای الکترواستاتیکیکی از گزینه های بنیادی رنگ کوره این است که ، کیفیت بالای این نوع رنگ آمیزی می باشد . همان طور که می دانید کیفیت در صنعت خودروساز اهمیت بالایی را دارد ، از این رو کارخانه های خودرو سازی برای رنگ آمیزی بدنه اتومبیل و سایر قطعات وابسته گزینه ایی بهتر و با کیفیت تر از رنگ کوره ای نیافته اند. یکی دیگر از مزایای این رنگ ها دوام بالا و عمر طولانی محصول است.

انواع رنگ کوره ای الکترواستاتیک :

رنگ های الکترواستاتیک تنوع رنگی بسیار بالایی داشته و تقریبا هیچ محدودیتی برای انتخاب رنگ وجود ندارد میتوانید بیشتر از 12 الی 13 رنگ مورد نظر را انتخاب کنید .به طور کلی رنگ های کوره ای را به دو صورت مات و براق می توان کار کرد که بسته به سلیقه و نوع دیزاین محیط این انتخاب صورت می گیرد.

رنگ چرمی ، رنگ سمباده ای و رنگ شنی از معروف ترین نمونه های بازار هستند . نمونه رنگ هایی که در تصویر بالا مشاهده می کنید ،رنگ های چکشی نام دارند که طرفداران مخصوص به خود را دارد.

در تصویر زیر نمونه هایی از رنگ چرمی را مشاهده می کنید که حس چرم را به شما منتقل می کند .لازم به ذکر است از حیث قیمت و کیفیت کار هیچ تفاوتی بین نمونه های کوره ای وجود ندارد و بسته به سلیقه شما تولید می شود .

الوفلاشینگ با نزدیک به 3 دهه فعالیت در حوزه ی آهن آلات من جمله خرید و فروش ورق رنگی به دنبال رضایت مندی و جلب اعتماد شما مصرف کنندگان می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه درباره ماتماس با ما
برای دریافت مشاوره پیام دهید