جوشکاری ورق 2 میل

جوشکاری ورق 2 میل

در زمان جوشکاری ورق فلزی نازک، هدف اصلی الوفلاشینگ جلوگیری از ایجاد تاب، سوختگی سطح ورق و بالا بودن درجه حرارت دستگاه می باشد.

تکه هایی از ورق فلزی که روی آن ها جوشکاری انجام شده همراه با مقاومت مکانیکی کافی برای استفاده شما هستند. جوشکاری اتصال کوتاه و جوشکاری پالسی بیشترین کنترل را بروی گرما برای از بین بردن این مشکلات دارند.

وصل کردن ورق های ضخیم با استفاده از جوشکاری همیشه یک نگرانی عمده در عرصه هایی است که با ساخت سازهای فلزی سر و کار دارند. این متن به بیان نکاتی اختصاص دارد که دانستن و به کار بستن آنها می تواند نگرانی فوق را جهت جوشکاری میگ یا جوشکاری قوس الکتریکی بر روی سیم جوش مصرفی تحت پوشش قرار دهد.

جوشکاری MIG یکی از مناسب ترین روش هایی است که برای ورق های فلزی ضخیم مورد استفاده قرار می گیرد. این یک روش عالی می باشد چون جای تمرین و پیشرفت زیادی برای مبتدیان وجود دارد.

زیرا در بعضی از قسمت ها جای خطا را برای افراد باقی می گذارد که با تجربه و یا با استفاده از برخی نکات و ترفندها می توانید رفعش کنید. بزرگترین اشتباهی که یک جوشکار می تواند انجام دهد این است که منفذی بر روی تابلو به وجود بیاورد. این ممکن است به دلیل کم تجربگی یا به دلیل بالا بردن گرما بیش از حد رخ دهد.

خدمات جوشکاری ورق 2 میل

جوشکاری ورق 2 میل

در هر صورت ، موارد خاصی وجود دارد که یک جوشکار در زمان جوشکاری ورق فلز MIG باید مطلع باشد و آموزش دیده باشد.

اتصال کوتاه، یک روش رایج در فرآیند جوشکاری میگ می باشد. در این روش انتقال فلز پرکننده (Filler Metal) به وسیله اتصالی کوتاه در بین آن و فلز پایه انجام می گیرد. برقراری چندین باره قوس در واحد زمان باعث تولید حرارت و ذوب شدن سیم جوش و فلز پایه خواهد شد.

یکی از مزیت های روش اتصال کوتاه، قابلیت جوشکاری در همه موقعیت ها می باشد ولی در مقایسه با سایر روش ها که تنها در موقعیت تخت قابلیت جوشکاری دارند. محدودیت اصلی این روش نیز در نفوذ پایین آن است.

نمودار و جدول جوشکاری میگ قابلیت انتخاب ولتاژ و آمپر را با توجه به ضخامت در دسترس شما قرار می دهد. نکته قابل توجه آنجا است که حداکثر ضخامت مندرج در نمودار مربوط به جوشکاری تک پاس می باشد.

در صورت تمایل به جوشکاری ورق های ضخیم تر از ضخامت مندرج در نمودار یا جدول، باید آن را به صورت چند پاس(Multi Pass Welding) به ثمر رساند.

جوشکاری ورق 2 میل ارزان

جوشکاری ورق 2 میل

جوشکاری چند پاسی ورق ها

اول از همه ورق ها را براساس طرح و به وسیله از خال جوش مونتاژ نمایید. جوشکاری را از انتهای ریشه شروع کنید و از یک سطح به سطح دیگر حرکت کنید . تمام کاری که وظیفه شما است و باید انجام دهید، اطمینان از ذوب و نفوذ کامل هر پاس جوش است.

لازم به ذکر است که کاهش میزان بیرون زدگی سیم جوش باعث برخورد نازل به ورق و ایجاد مزاحمت برای جوشکاری می شود چرا که طول بیرون زدگی سیم جوش را در حد مقادیر مقرر بیشتر کنید.

پیش گرم و پاک سازی قبل از جوشکاری از عوامل کلیدی جهت تولید جوش بدون عیب هستند. جوش ها را در ادامه یکدیگر طوری انجام دهید که انگار جوش واحدی هستند.

قیمت جوشکاری ورق 2 میل

جوشکاری ورق 2 میل

به بیانی دیگر پاس های جوش باید ذوب و با هم ترکیب شوند. البته اگر آنها جدا از یکدیگر به نظر برسند، احتمال بروز عیب ذوب ناقص Lack) of Fusion) وجود دارد و تمهیدات مقتضی در این خصوص می بایست اعمال گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید ورق 2 میل می توانید با کارشناسان و مهندسان ما در گروه صنعتی الو فلاشینگ در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه درباره ماتماس با ما
برای دریافت مشاوره پیام دهید