نصب و اجرای فلاشینگ

نصب و اجرای فلاشینگ

نصب و اجرای فلاشینگ : ورق آبکشی در قسمت سقف به اصطلاح ابزار فلاشینگ برای جلوگیری از نفوذ آب و تحمل حرکات انبساط و به طور کلی برای پوشاندن محل اتصال ناپیوسته ساختمان است. در دیوارهای بیرونی ساختمان یا دیوار حیاط خلوت یا پنجره های جلو برای محافظت در برابر برف و باران یک روکش فلزی وجود دارد ، در واقع از آن در اتصالات و به عنوان یک پوشش مشترک برای جلوگیری از نفوذ مقداری آب استفاده می شود.

نحوه ی نصب و اجرای فلاشینگ

برای نصب و اجرای فلاشینگ، بهتر است از ورق گالوانیزه 0.5 میلیمتری خم شده به شکل U تا ارتفاع 12.5 سانتی متر استفاده کنید:

در زمان اجرای فلاشینگ ورقه ای ، لبه پایینی ابتدا در زیر ورق قرار می گیرد و با میخ به تیر متصل می شود.
سپس ، با استفاده از کمربندهای مهار (ساخته شده از ورق گالوانیزه به عرض 3 سانتی متر و طول حدود 10 سانتی متر) ، پیچ های اتوماتیک در لبه بالایی آن و کنگره بالای صفحه پیش بند از جنس فولاد ثابت می شود.
در گوشه ها ، ورقه شستشو باید روی آن پوشانده شود و با یک پیچ اتوماتیک کاملاً دوخته شود تا محکم شود.
برای شستشوی سقف های شیروانی ، این ابزار معمولاً به آخرین پروفیل سازه شیروانی جوش داده یا به آن پرچ می شود و در زیر ورق = شیروانی قرار می گیرد.

نمای شیروانی به طور کلی به آخرین پروفیل جوش داده شده و صفحات شیروانی در آنجا قرار می گیرند. صورت شیروانی را می توان در مدل های مختلف تولید و عرضه کرد. بسته به نوع خرپا و ساختار و ارتفاع مفید مورد انتظار نمای شیروانی و همچنین بسته به نوع نما می توان از سایزها و طرح های مختلف استفاده کرد.

نمای فلاشینگ

فلاشینگ اغلب برای آب بندی نمای ساختمان و پوشش سازه های شیروانی استفاده می شود. این ابزار را می توان از انواع مختلف ورق گالوانیزه روغنی ، مشکی ، گالوانیزه و رنگی در ضخامت های دلخواه تهیه کرد.

نصب و اجرای فلاشینگ

نصب و اجرای فلاشینگبسته به اهداف طراح ، طرح و مشخصات فلاشینگ و عملکرد و عملکرد آن ، فلاشینگ معمولاً با ورق های روغنی ضخامت 1 و 2 میلی متر انجام می شود ، که در برخی موارد از ورق های نازک تر یا ورق های ضخیم تر ساخته می شود. ورق هایی مانند ورق. و ورق های رنگی نیز برای آبکشی استفاده می شود. این ابزار تأثیر تقویت و افزایش عمر ساختمان را دارد و به زیباتر شدن ساختمان کمک می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه درباره ماتماس با ما
برای دریافت مشاوره پیام دهید